دلنوشته

خرید بک لینک
این سخن بشنو تو ازدر یمانی بهتر است نیکنامی ازسرای جاودانی بهتر استمردمی کز فهم ادراک وعمل بیگانه اند بحر این مردم فنا از زندگانی بهتر استچشم پوشی از خطای دیگران کاری نکوست لیک اگر عیب و خطای خود بدانی بهتر است با رفیقان دور و طرح وفاداری مریز این جماع دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 15:19

پسر رو قدر مادر دان که دائم کشد رنج پسر بیچاره مادربرو بیش از پدر خواهش که خواهد تو را بیش از پدر بیچاره مادرنگهداری کند نه ماه و نه روز تو را چون جان به بر بیچاره مادراز این پهلو به آن پهلو نگردد شب از بیم خطر بیچاره مادراگر یک س دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 15:19

ابن سماک واعظ گفت:

ای فرزند آدم! تو، همواره در زندانی. در صلب به زندان بودی، پس به زندان رحم شدی و سپس به گاهواره زندانی شدی. و آنگاه به مدرسه. و در بزرگی زندانی کوشش برای زن وفرزندی.

و سرانجام، در گور، به زندانی. پس، برای خویش بخواه که پس از مرگ زندانی نباشی.

برگرفته از کتاب کشکول شیخ بهایی.

+ نوشته شده در یکشنبه دهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 20:5 توسط احمد نظری |
دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 15:19

چشمها را باید شست جوردیگرباید دید سهراب روحت شادواقعا فلسفه یک دیدگاه کلی است همه انسانها ازظلمت بسوی نور درحرکتند واین مشیت الهی می باشد حال از نگاه قران کریم انسانهای موفق درتمام اموراعم ازجز وکل با راهکار و خط دهی کلام نوردرمسیرصراط که همانا راه رستگاران است به عنایت حق قرار میگیرند. ما اگر دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 15:19

سال ها می گذرد حادثه ها می آید انتظار فرج از نیمه خرداد برم.
+ نوشته شده در دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 12:32&nbsp توسط احمد نظری |
دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 15:19

صفحه بندی